تخت بادی با پمپ برقی متصل و کاربرد آن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر قصد خرید تخت خواب بادی دارید و در حال جستجو انواع این محصولات هستید و یا درباره این گونه کالاها تحقیق می کنید مطمعنا می دانید که تخت خواب های بادی دارای پمپ های مختلفی هستند. این پمپ ها دارای ویژگی های مختلفی بوده و همین باعث می شود که شما در هنگام خرید دچار چالش شوید. به همین دلیل تیم کارشناسی تصمیم گرفت با ارائه مقاله ای شما را با این پمپ ها بیشتر آشنا کرده و به بیشتر سوالات شما پاسخ بدهد پس تا ادامه با ما همراه باشید....

  1. پمپ های خارجی

این نوع پمپ ها اولین سری تولید شده برای راه اندازی محصولات بادی هستند که در ان زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همچنین بدلیل تقاضای بازار جزو پر فروش ترین قطعات جانبی در کنار محصولات بادی محسوب می شوند. این پمپ ها گزینه مناسبی برای تولید کننده و مصرف کنندگان به شمار می رود.

مزایا

  • این پمپ ها قیمت نسبتا مناسبی دارند و شما می توانید با بودجه محدود خود مدل مناسب و ارزان قیمت را تهیه کرده و از ان استفاده کنید.
  • اگر پمپ شما دچار نقص شد (این ممکن است برای هر وسیله برقی به وجود بیاید) می توانید ان را خود تعمیر کرده و یا دست یک تعمیر کار بسپارید تا ان را برای شما درست کند و یا یکی دیگر از ان را تهیه کنید.
  • می توانید مقدار باد داخلی را تنظیم کنید اگر به دنبال یک تخت خواب راحت تر و نرم تر هستید کافی است مقدار باد را تنظیم کرده و هوای کمتری را به داخل محصول وارد کنید.
  • برای از دست ندادن باد و استفاده از بیشترین راندمان هوای باد تولیدی سری هوای مختلفی برای این پمپ ها طراحی و عرضه شده است که برای انواع مختلفی از تخت خواب ها و محصولات بادی قابل استفاده است و شما در کمترین زمان می توانید انها را راه اندازی کرده و یک خواب دلنشین و راحتی داشته باشید.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و از محصولات ما دیدن فرمایید





:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی , خرید محصولات بادی , خرید تخت بادی مسافرتی , خرید تخت بادی با پمپ برقی , خرید تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 9 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی